Search found 705 matches

by Cpt.Ass
Tue Apr 30, 2013 12:12 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Grass growth
Replies: 9
Views: 1289

Re: Grass growth

reider wrote:Set your mowers to cut it quarter height, so it takes four times as long to grow to full height. :biggrin2:
lmao :lol:
by Cpt.Ass
Tue Apr 30, 2013 2:17 am
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Grass growth
Replies: 9
Views: 1289

Re: Grass growth

ehm :hmm: if it grows back too fast then dont cut it before next month?! :confusednew:
by Cpt.Ass
Tue Apr 30, 2013 12:49 am
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Anyone have trouble downloading and installing farming class
Replies: 4
Views: 617

Re: Anyone have trouble downloading and installing farming c

if you have installed the mod as you say, then it should be as a zip file in your mod folder.. if not, then you right click on the installer, press "extract to FarmingSimulator2013ClassicsPack".. then its in a normal folder, then open it, mark all the files and right click to "add to archive" and th...
by Cpt.Ass
Tue Apr 30, 2013 12:07 am
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: free dlc error
Replies: 4
Views: 721

Re: free dlc error

you need to go to the tab in the shop called "mods"
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 11:29 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Starting to get on my nerves!!
Replies: 0
Views: 764

Starting to get on my nerves!!

Is it possible to do something about the "you cant spam us so often" time between pm's and posts on the forum in general? I know its there to prevent all sorts of spam hats to get on the forum but couldnt there be a sort of limit, like when you have posted etc 50 or 100 posts then you are removed fr...
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 7:32 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Placeable Mods Issue
Replies: 7
Views: 605

Re: Placeable Mods Issue

like i say in he other post.. 1 zip file = 1 mod
if you have a zip file or rar file where theres and zip files in it you need to take them out and put them in the mod folder..
but post your log file then we can take a look at whats wrong.
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 6:08 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

Bob Tekkit wrote:You really could Wizard but perhaps, a little untidy? I know OCD farming at it's best, my wife laughs continually at me parking all my equipment in nice neat rows before I'll go to bed! lol
lmao :lol: :lol: glad im not alone on that part :lol:
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 6:07 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

With the new placeable pile mod, you could theoretically have an open-air Futterlager indeed.. buuuut i think futterlager looks nicer.. but for those who wants to use futterlager and have no idea who to add it, its an option for that :smileynew: and its nice for when harvesting potatoes and sugar..
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 6:04 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

haha nah.. i dont think the internet is for him :D
it looks sweet.. but isnt it small? like the plane from the crops will stick out of the walls?
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 5:53 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

Thanks Mike, I had it done and installed on the "Springhill" map but it was throwing up errors so I took it out again. I'll see if I have a colour pic for you. BTW this is what my "work" is, I design 3D animations for TV and video. Some of the people I do pieces for produce works for BBC and Channe...
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 5:22 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

sweet :) i wish i was that talented to do something like this.. post a video or some pics when its done :)
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 4:46 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: For those using futterlager
Replies: 33
Views: 2900

Re: For those using futterlager

Bob Tekkit wrote:Give me some time Mike I'm "working" just now :lol: :lol: :lol:
haha :lol: :lol: *thumbsup*
by Cpt.Ass
Mon Apr 29, 2013 4:04 pm
Forum: [LS13]English-Forum
Topic: Issue downloading mods
Replies: 8
Views: 789

Re: Issue downloading mods

Hi guys, just wondering if anyone else has had this problem? When trying to download any mod, Avast detects a virus. Should I be concerned about this? Can somebody confirm if the files on the site are/aren't infected? Here is the message I get: http://zyrex.org/gallery/d/118126-3/screenshot2e.jpg f...