Update van 13 naar 15

AadK
Posts: 1
Joined: Thu Jan 29, 2015 10:08 pm

Update van 13 naar 15

Post by AadK »

Ik heb een officiele cd met doos en codes van FS13 Titanium.
Ik kon hem niet op Steam toevoegen,waarschijlijk geen Steam cd.
Ik dacht ik ga hem updaten via de officiele site van FS Updates.
Een hele lijst met diverse landen updates.

https://www.farming-simulator.com/updates.php

Nederlands gedownload, maar die installeerd ie niet,geen NL cd zegt ie.
Aangezien het menu in het spel Engelstalig is dacht ik oke, dan download ik English van FS15 update,
maar helaas weer zegt ie voor installeren dat de cd niet NL talig is.
Op de doos van ooit Bol.com staat toch echt NL tekst.
Vreemd verhaal,maar kan het spel nu dus niet updaten. How come?
Iemand die mij uit de droom kan helpen?
User avatar
bassaddict
GIANTS Software | Web/Script Programmer
Posts: 11983
Joined: Tue Nov 29, 2011 2:44 pm
Location: ER, DE

Re: Update van 13 naar 15

Post by bassaddict »

FS15 is a new game, not just an update to FS13. Means if you want to play FS15, you need to buy it first.
User avatar
Xtrememaster
Posts: 820
Joined: Sun Jun 12, 2011 12:15 am

Re: Update van 13 naar 15

Post by Xtrememaster »

Het is normaal dat je een cd-rom versie niet kan toevoegen aan steam, dat geld ook voor andere farming simulator versie van de huidige maker.
Giants verkoopt deze produkten appart. Je kan dus niet de cd-rom versie of de versie van hun winkel (website) omzetten naar steam, en ook niet andersom.

De update patches werken wel op alle versies (steam, cdrom, webwinkel giants) De taal nederlands was niet beschikbaar met Farming simulator 13 en ouder. Dit is pas veranderd in versie 15. Dus dan heb je de keuze op engels, duits, frans.

Overigens kan je de game niet opwaarderen van farming simulator 13 naar farming simulator 15. Dit zijn los staande producten. Dus alleen patches gebruiken die voor FS13 zijn en patches gebruiken die voor farming simulator 15 zijn.
Pre-ordered FS17 1x xbox one version, 1x steam version 1x Giants store versionHaving 2x saitek heavy equipment steers (one is here and the other under way) Also pre-ordered the FS17 collectors edition. *thumbsup* *thumbsup* *thumbsup* :chinese:
Post Reply