Mods I would love to see

HarvestMan
Posts: 12
Joined: Thu Mar 15, 2018 8:57 pm

Mods I would love to see

Post by HarvestMan » Tue Jul 17, 2018 8:02 pm

John Deere High Cycle 6000/6500/6700 series sprayers.
These things are basically THE classic self propelled sprayer (at least to me :lol: )

C0PH0P87
Posts: 13
Joined: Fri Jul 06, 2018 3:26 am

Re: Mods I would love to see

Post by C0PH0P87 » Mon Jul 23, 2018 11:05 pm

Can we get a console tow bar too or something close too that

FarmingRemasterd
Posts: 324
Joined: Thu Oct 05, 2017 3:50 am
Location: Missori

Re: Mods I would love to see

Post by FarmingRemasterd » Fri Aug 10, 2018 3:23 pm

you have asked this on 3 diffrent threads. the awnser is no. please listen to what others are saying.
Massey Ferguson For Life. If it ain't red, leave it in the shed.
Rules for yall...viewtopic.php?f=893&t=74799
Manure is for the fields...not the forum.

C0PH0P87
Posts: 13
Joined: Fri Jul 06, 2018 3:26 am

Re: Mods I would love to see

Post by C0PH0P87 » Fri Aug 10, 2018 4:25 pm

Well srry that giants could just add the out of game scripts into the game

Peter Griffin
Posts: 200
Joined: Fri Jan 20, 2017 9:56 pm

Re: Mods I would love to see

Post by Peter Griffin » Fri Aug 10, 2018 5:41 pm

C0PH0P87 wrote:
Fri Aug 10, 2018 4:25 pm
Well srry that giants could just add the out of game scripts into the game
Giants can't because it is not their mod.

FarmingRemasterd
Posts: 324
Joined: Thu Oct 05, 2017 3:50 am
Location: Missori

Re: Mods I would love to see

Post by FarmingRemasterd » Fri Aug 10, 2018 6:25 pm

exactly. Giants cannot edit anything they do not own. i can see a towbar being useful in fs 19 with equipment breakdowns and stuff tho. anyhow. just my 2 cents
Massey Ferguson For Life. If it ain't red, leave it in the shed.
Rules for yall...viewtopic.php?f=893&t=74799
Manure is for the fields...not the forum.

Dribbly Midget
Posts: 208
Joined: Sat Dec 23, 2017 7:09 pm

Re: Mods I would love to see

Post by Dribbly Midget » Fri Aug 10, 2018 7:37 pm

C0PH0P87 wrote:
Fri Aug 10, 2018 4:25 pm
Well srry that giants could just add the out of game scripts into the game
Potentially, yeah, they probably could add the scripts, but:

1) They won't. FS17 is pretty much at the end of its lifecycle as FS19 is so close

2) Its not their mod to alter. The author may not even want it on console.

3) It's not worth their time for 1 mod. They have bigger and better things to be focussing on.
James G
Xbox One / PC / Discord : Derplodactyl

Post Reply