Chicken trailer required

thumbwiz
Posts: 480
Joined: Sun Jun 14, 2015 5:14 pm

Re: Chicken trailer required

Post by thumbwiz » Sat Jan 12, 2019 4:59 am

There's lots of room for ALL Gods creatures....right next to the mashed potatoes.
X1 / PC gaming
Ontario, Canada

TaintedBlackCat
Posts: 39
Joined: Mon Dec 17, 2018 1:02 pm

Re: Chicken trailer required

Post by TaintedBlackCat » Sat Jan 12, 2019 12:45 pm

Hmmmm, God's creatures on a plate...yummy
I'm not perfect..but I'm Australian, and that's pretty damn close!!

User avatar
Addictedtofs
Posts: 340
Joined: Fri Apr 13, 2018 12:24 am

Re: Chicken trailer required

Post by Addictedtofs » Sat Jan 12, 2019 2:03 pm

thumbwiz wrote:
Sat Jan 12, 2019 4:59 am
Omg... :lol: :lol: :lol:
RL farm boy living in the American south.
I'm not good at much, but I have jokes and attitude for days.

User avatar
Addictedtofs
Posts: 340
Joined: Fri Apr 13, 2018 12:24 am

Re: Chicken trailer required

Post by Addictedtofs » Sat Jan 12, 2019 2:05 pm

Beastbubba wrote:
Thu Jan 10, 2019 9:04 pm
It looks like you are quoting me...I never said what you are quoting however... :hmm:
RL farm boy living in the American south.
I'm not good at much, but I have jokes and attitude for days.

Coltar452017
Posts: 320
Joined: Sun Dec 03, 2017 11:02 pm
Location: Unknown

Re: Chicken trailer required

Post by Coltar452017 » Sat Jan 12, 2019 4:20 pm

That what should be in the game those types of trailers

User avatar
Beastbubba
Posts: 1010
Joined: Fri Jul 03, 2015 5:09 pm

Re: Chicken trailer required

Post by Beastbubba » Sat Jan 12, 2019 4:56 pm

Addictedtofs wrote:
Sat Jan 12, 2019 2:05 pm
Beastbubba wrote:
Thu Jan 10, 2019 9:04 pm
It looks like you are quoting me...I never said what you are quoting however... :hmm:
It was jpm1 I was replying too, he had quoted you and I meesed up trying to clean out the part I wanted to respond too.
PC gamer.

User avatar
Addictedtofs
Posts: 340
Joined: Fri Apr 13, 2018 12:24 am

Re: Chicken trailer required

Post by Addictedtofs » Sat Jan 12, 2019 5:34 pm

Beastbubba wrote:
Sat Jan 12, 2019 4:56 pm
Oh ok gotcha my bad
RL farm boy living in the American south.
I'm not good at much, but I have jokes and attitude for days.

Post Reply